<--! code By --> <--! code By --> ديدني هاي رامسر+تصاوير زيبا
معرفی وبلاگ
لیدوما یک محوطهٔ باستانی است که در شهرستان ممسنی در استان فارس قرار دارد. لیدوما همچنین نام یکی از شهرهایی است که در نوشته‌های هخامنشی از آن نام برده شده‌است و در راه شاهی بین تخت جمشید و شوش قرار داشته است.
دسته
دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1766185
تعداد نوشته ها : 1535
تعداد نظرات : 13
Rss
طراح قالب
GraphistThem274

رامسر كه پيش از اين سخت سر نام داشت، آخرين شهر غرب مازندران است كه مردمان بومي آن به زبان گيلكي صحبت مي كنند.

آب وهواي رامسر در تابستان گرم و مرطوب و در زمستان سرد است. نزديكي جنگل و دريا در اين شهر زيبايي خاصي به اين شهرداده‌است و اين امر موجب جذب مسافر در فصل تابستان و ايام تعطيل مي‌شود. رامسر داراي فرودگاه است. مناطق ييلاقي رامسر مانند جواهرده بسيار زيبا و خوش‌آب‌وهوا است. محصولات عمده رامسر برنج و مركبات و چاي  است. بهترين مسير براي مسافرت به رامسر بعد از مسير هوايي از تهران، مسافرت زميني از شهرهاي كرج-چالوس-تنكابن مي‌باشد.

ديدني هاي رامسر

به گزارش بانكي دات آي آر وجود قله‌هاي مخروطي شكل با پوشش انبوه گياهان متنوع، باغ‌هاي مركبات، چاي، مزرعه‌هاي برنج، برخورداري از ساحل زيبا، منطقه‌هاي ييلاقي خوش آب و هوا، منابع فراوان آبهاي گرم معدني، وجود فرودگاه و هتلهاي قديم و جديد اين شهر را يكي از شهرهاي منحصر به فرد تبديل كرده‌است.

آبهاي گرم معدني در نزديكي ساحل دريا و چند وان و استخر آب گرم معدني در شهرهاي كتالم و سادات شهر, بوستان جنگلي صفارود در ميان دره , روستاي جواهرده در ارتفاع 1800 متري سطح دريا , قله مخروطي شكل ماركو و جداشده از سلسله كوههاي البرز در شرق رامسر , جنگل دالخاني در مسير رامسر به تنكابن , كاخ موزه تماشاگه خزر نزديك هتل بزرگ رامسر و دهها اثر تاريخي و ديدني سبب شده‌است كه سالانه هزاران مسافر و گردشگر داخلي و خارجي از رامسر عروس شهرهاي ايران ديدن كنند.


شنبه 19 9 1390 11:25 صبح
X